Manual
•Marts 2024
Åben for login-e-mail
Nogle gange blokeres vores login-e-mails af vores virksomheds e-mailsystem. Find ud af, hvordan du løser det.
Hvad gør jeg, hvis vi ikke modtager vores login-e-mail?
Siden omkring den 12. februar 2023 har Microsoft haft en tendens til at markere vores login-e-mails og andre automatiserede e-mails som spam (Spam, Uønsket post). Desværre har vi ingen måde at forudsige dette på, og vi har ingen kontaktperson hos Microsoft, der kan hjælpe os med det. Vi har prøvet mange forskellige ting. Selvom vi har den korrekte DMARC + DKIM-opsætning og vores egen, dedikerede IP-adresse til at sende e-mails kun fra os, er nogle af vores e-mails stadig markeret som spam eller blokeret på andre måder.
Andre e-mailudbydere kan også udvikle lignende blokeringsmetoder. Under alle omstændigheder vil nedenstående information hjælpe dig med dette:
Løsning
IT-afdelingen / kontaktpersonen i din virksomhed skal enten:
- Hvidliste e-mails fra Toolbee: Bed IT-afdelingen om at hvidliste / tillade / markere som sikre e-mails fra IP 192.254.118.240 (vores faste IP til at sende e-mails), (muligvis med afsendere auth@toolbee.com, news@toolbee.com og robot@toolbee.com) eller
- Åbn en supportsag hos din virksomheds Microsoft-kontakt. Vedhæft oplysningerne i ovenstående afsnit.
← Tilbage til alle brugermanualer
Sidst opdateret: March 12, 2024